.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در ایام‌ا... دهه مبارک فجر
سینما شقایق نوشهر افتتاح شد

مجتمع فرهنگی و هنری شقایق ( سینمای نوشهر ) به مناسبت دهه مبارک فجر  با حضور معاون اداری و مالی حوزه هنری مازندران ، فرماندار ، شورای شهر و برخی از فرهیختگان این شهرستان افتتاح شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان مازندران ، سینا دلشادی رئیس این مرکز گفت : مایه خرسندی است که این اقدام فرهنگی و هنری در سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ، توسط یک نهاد بر آمده از انقلاب اسلامی صورت پذیرفته است .

دلشادی در ادامه گفت : امروزه ارائه خدمات فرهنگی و هنری از موثرترین اقدامات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می باشد ، چرا که ریشه و صبغه انقلاب اسلامی فرهنگ بوده است .

در مراسم افتتاحیه این مجتمع فرهنگی هنری ، سید ولی هاشمی معاون حوزه هنری مازندران گفت: احداث سینما برای شهرستان نوشهر بسیار حائز اهمیت و مهم بود و امروز با همت و تلاش حوزه هنری مازندران و با حمایت و همراهی فرماندار نوشهر، شورای شهر و شهرداری به بهره‌برداری رسید.

حجت‌الاسلام هاشمی اظهار کرد: باید تلاش شود تا این سینما در آینده محلی برای برنامه‌های فرهنگی و هنری شود و به عنوان مرکز فرهنگی و هنری فعالیت خود را گسترش دهد . وی در ادامه گفت : سینما به عنوان یکی از شاخصه‌های هر شهر پیشرفته است و امروز این توانمندی را دارد تا بتواند در حوزه فرهنگی و هنری بیش از گذشته بدرخشد.

وی تصریح کرد: برای ایجاد شعبه حوزه هنری در نوشهر ، باید زیرساخت‌های لازم در نوشهر به وجود بیاید و در این راه مسئولان شهرستانی باید تلاش کنند تا به سرانجام برسد.

فرماندار نوشهر نیز با قدردانی از تلاش‌های حوزه هنری و استانداری مازندران در راستای احداث سینما شقایق نوشهر، گفت: حوزه هنری مولود انقلاب اسلامی است و تمامی کارها با بهره‌گیری از هنر در جهت فرهنگ اصیل انقلابی و اسلامی و ترویج و تبلیغ آن است.

محمدعلی قمی‌اویلی با بیان اینکه حوزه هنری در معرفی انقلاب اسلامی توفیقات خوبی داشته است، خاطرنشان کرد: با هنر سینما می‌توان رفتار‌سازی و فرهنگ‌سازی کرد و سینما شقایق نوشهر حاصل تعامل بین شورای شهر و شهرداری نوشهر در راستای تعاملات فرهنگی و هنری با حوزه هنری است.

رستم کیا کجوری مسئول حوزه هنری غرب مازندران - نوشهر نیز با تقدیر از تمامی کسانی که در احداث این سینما حوزه هنری را یاری کردند، بیان کرد: این سینما با اعتبار 12 میلیارد ریال و با همکاری استانداری، فرمانداری، شورای شهر و شهرداری نوشهر احداث شد.

رستم کیاکجوری افزود: بنا داریم تا با حضور تهیه‌کننده و کارگردان فیلم سینمایی «شیار 143» این فیلم را به عنوان نخستین فیلم سینمایی اکران کنیم. وی در پایان گفت: سینما شقایق نوشهر دارای ویژگی صوتی فراگیر(دالبی) است و با زیربنای حدود 300 متر و با ظرفیت 220 نفر به بهره‌برداری رسیده است ./250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.